sevaldqn1 01180322 hastaneye gitmelisin dayanılamayacak gibiyse ki haftanda gelmiş zaten 40+3de doğurdum bu dediklerinin aynısını bende yaşadım evde çünkü
Gnypyrz sema12340 oncelıkle çok çok geçmiş olsun bol bol yüruyun bıde su ıcın rabbım analı babalı buyutsun hayırlı evlat olsun acısını gostermesn gözünüz aydın çok sevındım sızın adınıza