Susamtohumu2 Kızlar merhaba 20+2 günlük hamileyim kasıklarım acıyor gibi doktorum karnım büyüdüğü için girildiğini onun için acıdığını söyledi sizdede oluyor mu böyle ?
Aysegul166 Susamtohumu2 evet bende 18 haftalığım adet sancısı gibi oluyor bazen anlamsız acı geliyo bende rahmin büyüdüğünü düşündüğüm için endişe etmedim
Yaprakdokumuseverr Susamtohumu2 20+1 im evet oluyor hatta bebek kasıldı dün bugün karnım acıdı resmen bunlar normal ya küçücük yerde daralıyodur 🥹
Zeynomsu Susamtohumu2 arkadaşlar gelmeyin tünelin ucu çok bok bi yere çıkıyo😝 mamut hoca burda😅😅 25+3 ten hazımsızlık, sığamama gibi şikayetlerden selamlar
Emruha26 Canım bende 21+1 im ama senin gibi 19 20 haftalarda aşırı kasık ağrım vardı doktor aynı sana söylediğini söyledi sonra geçti bide bel ağrısı aşırı yaşıyodum neyseki hafifledi suan
Susamtohumu2 Emruha26 aslında 2. Hamileliğim ama unutmuşum demekki korkuyorum bazen öksürürken bile acıyor 😬
Ahsennesli Aysegul166 aynısı babada oldu adet sancısı gibi dedim noluyor. Rahim büyüyor diye okumuştum birkaç yerde kanama olmadığı sürece sıkıntı yok diye düşündüm.Demekki doğru ☺️☺️