Sitemkar Kizlar az once hafif kahverengi seklinde akintim oldu beyazli kahveregenli karisik geldi benim gibi olan varmi..😞
Sewo Sitemkar canim korkma olur .kac haftaliksin.benim 7 den 11. Haftaya kadar yogun sekilde bile geldi .cok şükür progestan ve düşük önleyici iğneler sayesinde gecti
Sewo Sitemkar hemen git zaten bakarlar kanama alani var mi.iğne yaparlar ilac da verirler.yatip dinlenince gecer
Sewo Sitemkar canım alttan bakılır kanama alani tam görülsün diye. Sen hemen hastahaneye git.cok strest yapma ama git
Sitemkar Sewo kanamam yok cok az bisey geldi kahverengi gibi akintim dahada gelmedi ..biraz daha beklesemmi acaba
Aysesare alttan bakılmadan da anlaşılan bir durum,kesenin etrafına da bakılıyor içten mi kanama diye vakit kaybetmeden git.
Melekozge Sitemkar canım benimde kahverengi akıntı ile başladı sonra kanamaya döndü korkutmak istemem ama doktors bir gözlük derim ben bebeğimi kaybettim 😢
Ozgezozturk Alttan bakmazlar doktora görünüm ama genelden kahve lekerlerde korkulacak bir durum olmuyo bendede olmuştu
Rukiyecndr Benimde 7.haftadan 9.haftaya kadar kahve rengi lekelenmem hiç geçmedi tabi bn gece karşılaştım bu olayla sabah hemen doktoruma gittim iç kanama yok bunlar olucak seyler dedi 2 kutu progestan kullandım ve bolca dınlendım doktora gıttık ilaç bitikten sonra bebek gayet sağlıklı dedı daha da karşılaşmadım böyle bor problemle şuan 19 haftadayım 🧿 sen yinede ılk fırsatta git herkezın aynı olmaya bilir mutlaka doktoruna görün derim☺️ İnşallah birsey yoktur sağlıkla kavuşmayı nasip etsin Rabbim💕
Rukiyecndr Biraz daha beklim sonra gidim diyorsan eğer kanın rengine sürekli dikkat et eğer rengi pembeleşiyorsa hiç vakit kaybetme derim
Rukiyecndr Sitemkar hakkında hayırlısı olsun inşallah bir sorun yoktur ama yinede yakın zamanda bir görün derim🥰