Arkadaşlar merhaba biraz uzun olabilir şimdiden hakkınızı helal edin. 40+3 olmama rağmen kendiliğinden gelmeyen bebeğimi suni sancıyla dogurdum . Öncelikle suni sancıdan korkmayın arkadaşlar kesinlikle tüm samimiyetimle söylüyorum. Suni sancıyla ilgili çok fazla kötü şey okudum ama dayanılmayacak kadar kötü değil inanın. Sabah 7de hastanedeydik 8de suni sancı takıldı hastaneye gittiğime 1 cm açıklıkla gitmiştim zaten. Suni sancı alırken bol bol yürüdüm ilk 2 saatte 2 cm açıldım yani saat 10da 3 cmdi açıklığım sonra biraz daha ağrılarım artmaya başladı ve suyum patladı suyum patlayınca açılmalarım çok hızlı arttı . Yani şöyle söyleyeyim saat 1 gibi açılmam 4 cm olmuştu saat 2 buçukta açılmam 8 cme ulaştı ve saat 3ü çeyrek geçe tam açıklıkla masaya yattım. Sancının 8 cm’den sonrası zorladı beni ama inanın kendinizi Allah’a teslim edince bi şekilde dayanılıyor ve o süreçte tavsiyem bol bol belinizi ovdurmanız çok iyi geliyor. Doğumhaneye girdiğimde hem ne yaşayacağımı bilmemek hemde bebeğime kavuşacak olmak beni heyecanlandırdı. Masaya yattım doktorum ıkın dedi ilk ıkınmam doğruydu tuvaletimi yapmıştım ancak sonrasında bebeğim aşağı inemediği için karnıma bastırdılar ve o beni strese soktuğu için doğru Ikınamadım. Arkadaşlar kesinlikle ıkınma tekniklerini öğrenin . Doğumuma 2 doktor girdi ben ıkınamadıkça çocukta gelmekte zorlandı . Ama hiç pes etmedim . Doktorum eğer bu seferde ıkınamazsan çocuğu vakumla alacağız dedi ve ben sırf bundan korktuğum için çocuğu korkudan doğuruverdim 😂 çocuk doğarken şeyinizde böyle bi yanma hissediyorsunuz ama acı veren bişey değil ben onu hissettim ve geldiğini anladım ıkınmayı kesmedim. Çocuğumun boynunda 2 tur kordon dolanması ve benim doğru ıkınamamdan dolayı çocuk zor doğdu . Ama sağlığı yerindeydi kalp atışı hiç düşmedi ve ona kavuştuğum an dünyalar benim oldu mis gbi kokuyordu. İç dış dikişlerim oldu ancak onlarda o kadar kötü değil ki içten 8 dıştan 5 dikişim olmasına rağmen dogumhaneden yürüyerek çıktım. Bebeğimi emzirdim ancak biraz solunum sıkıntısı olduğu için Şuan yoğun bakımda küvezde kalıyor, 1 hafta kalacak . Eve geldim aklım onda dualarınızı eksik etmeyin . Süreçle ilgili sormak istediklerinizi sorabilirsiniz 🥰