Merhaba arkadaşlar benim 6 yıl boyunca bebeğim olmadı çok uğraştık ve ben geçen sene Nisanin 5inde aşılama yaptım üçüz gebeliğim oldu bir bebeğimin suyu Gelme sonucu 23 haftalık sezeryan doğum yaptım kızım gece bir oğlum Sabah biride öğlen kaybettim 09.09.2023.sezeryan oldum yani 5 ay oldu ve tekrardan aşılama yapmak istiyorum anne olmak istiyorum sizce beklemelimiyim