aysenur_2302 40+2 haftalığım şiddetli bir bel ağrım var ama sürekli değil ara ara giriyor doğum ağrısı belden girebilir mi nst de çıkar mı acaba?
aysenur_2302 16Busra41 kasılmam yok gibi ama sadece bel ağrısı ara ara giriyor nst de çıkarsa yarın bi gitmeyi düşünüyorum çünkü.İlk hamileliğim ne nasıl olur bilmiyorum tabi o yüzden soruyorum.
aysenur_2302 16Busra41 hagırlısı olsun canım bnde pek yürüyemiyorum ama belime ağrı girdiği zaman canım çıkacakmış gbi hissediyorum