Yarın 39+0 da ikinci sezeryana giriyorum lütfen dua eder misiniz ilk bebeğimi kaybetmiştim buna sağlıkla kavuşmak istiyorum 😊🥰 2. Sezeryan olmasına rağmen heyecanım çok önerileriniz varsa alırım daha güzel geçmesi için🙏 Bende herkese dua edicem hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah