Limonlukekkk Aryaasyaa ben 4 gun önce yaptığımda çok bariz iki çizgi vardı erken gebelik testinde sende yok gibi iki gün sonra tekrarlarsın
br2023 Aryaasyaa çok silik bir çizgi var sanki ama sana tavsiyem adetinin gecikmesini bekle en azından stres etmezsn hayrlsi olsn cnm ❤️
Aryaasyaa Limonlukekkk belki geç döllenmedir dkye umut ediyorum 2 gün sonra ilk idrarla tekrarlicam canım
Cgdmerl Aryaasyaa geç döllenme olmasa da 5 gün kala bu şekilde silik çıkması normal. Geç döllenme olsa silik olmaz, hiç çıkmazdı daha çok erken 😊
Arya10 Elif3419 akıntım var sadece canım bel ağrısı zaten sürekli olan birşey ilk sezeryandan sonra kaldı ağrı hiç gitmiyor
mimar_anne Arya10 var canım ilk oğlumu 6 gün kala aynen bu şekilde öğrenmiştim şimdi 22 haftalık ikinci oğluma hamileyim 4 gün kala yine bu şekilde öğrendim ☺️
Aryaasyaa mimar_anne yarın sabah ilk idrarla tekrar yapacagim ama elimde kaset test var inşallah çıkar 🥰