Kbrdvn Arkadaşlar 36+3 haftalık olduk bugün sabahtan beri geçmeyen bel ve hafif kasık ağrısı var geçmemesi dikkatimi çekti sizce doğum belirtisi mi
Kypnrbrcu 33 haftaligim bende de asiri oluyo yururken felan cok agriyo karnmdada agri oluyo normal zanediuordm ama bende bekliym burda