Mrvgklp Mimiiii benim 16 şubat suan bebek şekeri çikolatası falan vakit geçiriyorum uyku yok zAten zombi oldum resmen artık bian önce gelsin istiyorum
Mimiiii Mrvgklp Bel ve kasik acisi uyutmuyor degilmi ! Bir de surekli susamak ☺ Hayirlisiyla doguralim
Mrvgklp Mimiiii ben aksi gibi hiç su içmiyorum hatta midem bulanıyor Sudan zorla içmeye çalışıyorum sadece
Mimiiii Mrvgklp En az 3 lt icmek gerek. Kesinlikle icmeye calisin. Kuruyemis veya tuzlu seylerin ustune iyi gidiyor aslinda ...
Mrvgklp Mimiiii bulantı olmasa tamm ama zorlayınca direk çıkarıyorum çok şükür şimdilik suyumuzda iyi
Mom_O Mimiiii Benim 20li haftalarda cok oluyodu sinirden uyuyamiyodum ozellikle soluma yattigimda burnum tikaniyodu sagima yattigimdaaciliyodu.Simdilik tek sorunum 2 dakikada bir tuvalete cikmakk abartisiz hem de🙂
Mimiiii Mrvgklp Temizleme pamugu, islak mendili, bez. 3 takim kiyafeti. Battaniyesi. Corap, sapka, eldiven. Sizler?
Mrvgklp Mimiiii ben henüz hazırlamadım annemi beklıyorum önce bi temizlik yapalım evi sonra onları hazırlarız dedi bakalım
Mimiiii Mrvgklp Daha vakit varmis nasilsa ☺ Hepsi oluyor calismayi birakinca da... ben en cok dogumda canim yanacak mi diye korkar oldum.