pera_ kendisi bana sey demişti Türkiye’de abartılıyor yabancılar bir yıl arayla bile ssvd yapıyor, araştırdım güvendim inandım ve yapmaya karar verdim cunku sezeryanı zor geçmiş kendisinin. Bir sorun yaşamadım diyo hatta sonra bi cocuk daha doğurdu o da normal