Mertsmother şöyle bir bilgi okudum ayakta hareketli olduğumuzda amniyon sıvısı da dalgalıp bebeği uyutuyormuş yani biz ne zaman oturursak ya da uzanırsak bebek o zaman uyanıp hareket edermiş bizim geceleri yatarken onun uyanık kalması gibi düşün bu arada yarına kadar hareket etmezse sağlık ocağına gidip orada kalp atışını dinleyebilirsin ben 1 kere öyle yapmıştım