Merhaba güzel anneler ve anne adaylari. Ben 20 gün once zorunlu sezaryen oldum. Hic istemiyordum ama doktorumda sezaryen taraftari bir doktordu bu yuzden bir suru sorun bulup sezaryene aldi beni dogumumun baslamasi yarim saatte 3 parmak acikligim oldugu halde. Ameliyat sonrasıda cok kolay gecmedi (agrim oldugu halde agri kesici yapmamalari dayan demeleri vs). Ameliyat oncesi okudugum sezaryen hikayelerinden de cok etkilenmistim pozitif hikaylerini yazanlara bile yalan soyluyorsunuz kolay degil yazanlari okudum. Tabii onlarin dedigu gibi zor degil acidan ayilip bayilmiyorsunuz hele ben cani tatli bir insanim. Inanin insanlari korkutmak kötü sezaryen veya vajinal dogum hikayelerinizi yazmayin yazsanizda negativ diye belirtin. Inanin etkileniyoruz psikolojik olarak kotu oluyoruz kendimizi kotu doguma hazirliyoruz. Çok şükür bebegime kavustum 20 gun oldu bile ama hala psikolojim bozuk sezaryen oldugum icin hala her kafadan bir ses cikiyor hala sezaryen hakkinda kotu yazilar neyaparsaniz yapin gobeginiz kalacak, 10 yil sonra bile agrisi oluyor, ikinci cocuk meseleleri. Psikolojim bozuluyor artik.