Filiz-kkn04 Mervekeskinn yok gerekmiyo hatta bana 45 dakka bi saat sürer filan demişlerdi 15 20 dkkada bitti doktor zayıf oldugum için hızlı bittigini söyledi
elmaelmaelma Sıkışıklık gerekmiyor. Hatta sıkışık olmayın bence. Detaylı ultrason en az 20-30 dk, hatta bazı doktorlarda 1 saat sürüyor. O kadar dayanamayıp kaçırırım ben sıkışık olsam 😅
3438FG Mervekeskinn Kız sıkışık gidersen Allah muhafaza afedersin altına edecek gibi olursun. Çünkü baya uzun sürüyor ve hafif hafif karnınıza bastırıyorlar yani bebeğin organlarını tam görebilmek için. Benim 45 50 dakika kadar sürmüştü. O kadar uzun süre dayanılır mı hiç 🤷🏻♀️