Lalemmm12 canım bir sonlandırmam oldu bebeğimde türlü sıkıntı vardı kızdı sağlıklı 2,5 yaşında bir kızım var kızı tattım şükür. Şimdi hamıleyım 14 haftalık doktorlar kız dedi bır iki tanesı geçen hafta gittim erkekmiş çok net gösterdi çok dua ettim evladın kızı erkeği olmaz ama gönlümden geçen erkek bunuda tatmak istiyorum diye şükür nasip oldu❤️🙏