30 da başladım yavaş yavaş hallediyorum anca yani yıkaması kurulamadı ütülemesi zıbınlar falan tek tek çok uğraştırıyor küçük eşyalar çorap zıbın eldiven şapka falan derken bide nolur nolmaz diye biraz erken halledeyim dedim şuan 33 haftalığım mesela bebekte gelişim geriliği başladı sonradan şuan 3 hafta geride nolr nolmaz halletmek lazım hem kendi eşyalarımı hem bebeğin hemde pişik kremleri göğüs kremi kalkan falan kendi fikrim bu şekilde bakalım hayırlısıyla gelmesini bekliyorum küçük kızın 🥹🥺