Gulcangzl16 Kızlar ünselin kullanıyorum ama şekerim bu ara aşırı yüksek çıkıyor 240 ları gördüm. Tokluk şekeri bu arada. Doktoruma yazdım, dahiliye ye gitmem gerektiğini söyledi yarın gidicem ama başına gelen var mı? Yatış mı verir sizce
Merfakts Gulcangzl16 ben kontrole gideceğim zaman 3 gün ölçüp gidiyorum ona göre insülin dozunu ayarlıyor. Siz de ölçtüyseniz düzenli muhtemelen ya doz arttırır ya da sıklığını ciddi bir durum yoksa diye düşünüyorum