Gzmbrk Hanımlar kac gündür kayseri sehir hastanesinden randevu almaya çalışıyorum ama yok bütün kadın doğumculara randevu yok diyor bu ara randevu alan oldu mu? Yada bunun sebebini bilen var mı neden alamıyorum?