-Aa80- bende de idrar yolu enfeksiyonu çıktı karnabahar kaynatıp 1 bardak suyunu içiyorum gün içinde birde kaynayan suya kuru dut atıp 5 dk kaynatıp ılıyana kadar demlendirip suyunu içiyorum bigün karnabahar bigün dut suyu içiyorum tabi antibiyotik ve ayrı bi ilaçta kullanıyorum bugün bittiler tahlillerimi tekrarlayacam inşallah düşmüştür