İlk oğlumu da devlette doğum yaptım İzmir’de buca kadın doğum Hastanesi’nde ama suni sancıdan da doğumdan sonra atılan dikiş hikayemde aklımdan çıkmıyor ve korkuyorum 4 sene sonra tekrar doğum yapcam aynı hastanede ama çok stres yapıyorum hic aklimdan çıkmıyor, normal doğum bu arada, en yakin zamanda devlette normal doğum yapanlar ya da yapacak olanlar sizler ne düşünüyorsunuz ?