Razee Dmrly valla benim de başım iki gündür çatlıyor özellikle yattığım da sanki beynim patlayacak gibi haftaya doğumum var sanırım grip oluyorum parol içince bi süreliğine geçiyor bu arada benim doktorum günde 3 kez parol içebileceğimi söyledi
elmaelmaelma Eğer çok sık içmiyorsanız bi kahve içebilirsiniz. Kafein genelde baş ağrısını hafifletiyor.
kubraaacn Canım tansiyonuna bir bak, geçen günlerde bende de aynı oldu..Parol içsem dahi fayda etmedi. Acile gittim tansiyondan kaynaklandığını öğrendim.