Sedef0 Merhabalar 7 ocak regl olmam gerekiyordu olmadım 5.gün tahlil sonucum negatifti bugün silik bir gizliyle çift çizgi gördüm beta baktırdım 10. Gecikme günü 15.88 çıktı 10.güne göre çok mu düşük bir sıkıntı olur mu
Ftm_75 Sedef0 geç döllenme olabilir yada geç yumurtlama da iyi düşünelim bence cuma günü tekrar kan ver yükselmeyi takip et