Tekoo_ Kızlar ramzi ve nub teorsine göre cinsiyet tahmin eden var mı aranızda 🥰 https://imgyukle.com/i/ysdK7Y
Myrtle Tekoo_ benim kesem o haftalar baya yuvarlakti ve kiz :) dogru cikiyor mu bilemedim herkeste :)
Tekoo_ Bahar_01 8 haftalık bebeğim, genelde kesenin şeklinden vs tahmin edenler var ya bi şansımı deneyim dedim 😂
Bahar_01 Edaacar-ozkan bakalım benimde sağdaydı ama daha net değil cinsiyet ben onada inanmıyorum biraz sadece nuba inanıyorum
Tekoo_ Nergisssadyamn Oh maşallah sağlıkla gelsin 🥰 Benim bi yerde erkek bi yer de kız diyor cin takvimi bilemedim o yüzden siz hangi siteden baktınız
matmazellayy Tekoo_ erkek teoriye göre rabbim bilir en iyisini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🫶🏻 fasülye kese hurafe banada herkes kesen fasülye gibi erkek dedi kız benim bebişim
Nergisssadyamn Tekoo_ Amin inşallah ❤️ Gününü saatini hepsin de aynı yapınca da mı farklı sonuç çıkıyor