Babybal123 17 haftalık gebeyim 3 haftadır kontrole gitmedim bu cumartesi kontrole gidicem bir iki gündür özellikle geceleri karnımın içinde gerilme hissi ile uyanıyorum normal mi sizce
Hamisbayan Babybal123 bende 19-20 de öyleydim canım normaldir bence çünkü rahim yukarı doğru çıkıyor vücuttaki denge değişiyor ağrı vs çok yoksa sıkıntı yoktur
Bernush Babybal123 18.haftayım bende genelde yemekten sonra karnımın içimde bi gerilme bi titreşim hissediyorum. Bağırsak hareketleri sanırım. Çok anlam veremedim. Demir takvisyesine başladım, o da etkilemiş olabilir.