Selam arkadaşlar ☺️ 13 aylık oğlum var 3 aylık hamileyim oğlum dan sütü kesmek istiyorum. Doktor’um ile görüştüm bıraktırabilirsin dedi. Sütün bir besleyiciliği yok artık dedi. Hem oğlum süt içtiği zaman da ishal oluyor. Hem de sol göğsümden tek süt içiyor sağ taraftan içmiyor. Buda canımı acıtıyor artık. Oğlum doğduğun dan beri mama içmedi hiç. Bu aralar market sütleri vermeye çalıştım biberon ile onu da içmiyor süt ü bıraktırmak için ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz 🤍 mama aldım. Bugün içeceğini düşünmüyorum ama Meme istediği zaman mama veririm diye düşündüm. Fikirlerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum teşekkür ederim 🤍💕