sl_bcx hastanede yatıyorsunuz bunu nasıl yaparsınız bilmiyorum belki bi yakınınız yapıp size getirir pekmezle tereyağını kavurup yiyin 2-3 kaşık, günde 1-2 kere yapın ciğer ağrısı ve öksürüğe çok iyi geliyor bende geçenlerde çok kötüydüm emzirdiğim için ilaç kullanamadım bunu iki gün içtim toparlandım hemen. Bu arada geçmiş olsun konuyla ilgili bir bilgim yok.