Duygu07 32. Haftadayız ve bebeğin suyu azalmış 1600 gram şuan. Sınırın birazcık altında bol bol yatman lazım yakın takibe alacaz dedi. Şimdi nst de sancıma bakılacak 😔 çok üzüldüm
fatmanurkantar Duygu07 burda okumuştum bol su için bide havuç suyu faydalı diye duydum ve 30dan sonra korkmayın inşAllah bebeklerin Doğum sonrası süreci daha çabuk atlatılıyor siz güçlü olun bebeğinizde güçlü olsun
Balll Benim 28 den beri suyum az canım 33 . Haftadayım havuç suyu ve bol su tükettim 2cm arttı ama dinlenemiyorum çalışıyorum o da bırak sıkıntı oluyor üzülme bol bol dua ve dinlenmene bak
Duygu07 Balll bana da çalışamaz raporu verdi çalışmayacam yatacam bakalım dediğiniz gibi boş su ve havuç suyu içerim. İnşallah artar.
Balll Canım bir dr daha görün derim ben 28 . Haftamda özele gidiyordum suyun az 3 gün serum vericek dedi 32 gibi de bebegı alırız böyle devam edemezsin dedi dünyam başıma yıkıldı sonra araştırma hastanesine gittim profa bebegın beslenmesi gayet iyi dedi suyun azalmış havuç suyu iç güzel beslen dedi şu an Bebek gayet saglıklı erken Doğum riskin yok dedi içime şüphe düştü ona da guvenemedm başka dr gittim o da sık sık kontrole alıcaz şu an sağlıklı bebegın dedi moral motivasyon artınca Bebek de gelişiyor özelde biraz felaket tellalıgı yapıyorlar açıkcası
Duygu07 Balll hıııım sağol verdiğin bilgi için canım İnan ki şaşırdım bende. Doktor hafif sancı var dedi 30 Lara çıkmıştı bir ara. Suyun hafif sınırın altında dedi. Şimdi depot iğne yapacaklar bu gece yatıracaklar
Duygu07 Balll senin dediğini yapacam başka bir doktora daha gidecem mutlaka. Çok sağol fikir verdiğin için
Suzuk Kızlar 32+5 iz su 6 ya düşmüş plasentadan bebeğe kan akımı yeterli değilmiş yatcam pazartesi aydinlatirmisiniz😭