Cansu-can Annişler ben şimdi 33+4 haftalıgim. 35. Haftada çağırdı doktor. Ondan sonra ne sıklıkla gidiyoruz doktora ??
nb- Cansu-can muhtemelen haftada 1e düşer ondan sonra. 37 38den sonra sancılar ufaktan başlamışsa 2 3 güne de düşüyomuş
Firstmomfirstchild Cansu-can 35 te gittigim doktor 3 hafta sonra cagirdi sonra haftada bire düsürecekmis
Cansu-can Firstmomfirstchild 38den sonra haftada bire düşmesi çok geç değil mi ya ? Ben şimdi bile 3 hafta zor bekliyorum 32 de gittim 35 de gel dedi