Gozdecaner inanın bilmiyorum ama bebek çok küçük 19 haftalık o yüzden almadılar sanırım şimdi plasentanın bir kısmı koptu diyorlar umarım öyledir, inanmaktan dua etmekten başka carem yok . Belki birinin başına gelip sağlıklı bir bebek dünyaya getiren umutlu hikayeler vardır diye yazdım bunu okumaya o kadar ihtiyacım vardı ki yine de umudumu kaybetmek istemiyorum. Her zaman bir umut vardır🥺🙏