Bagci01 31 haftalık gebeyim öksürüğüm vardı bende andız pekmezi içtim internetten baktığımda gebelikte tüketilmemeli diyordu bir zararı varmıdır acaba ya endişelendim baya
Parsmommy Bagci01 Evet bende içecektim ama bakınca rahim açılması yapıyormuş o yüzden icmemistim. Bir defadan bişey olacağını sanmam ama yinede doktorunuza yazın bi