Dilekkk2 bence direk ayrıntılı usg ysptırın , 3lü taramanın doğruluk payı aşırı düşük zaten hatalı çıkma olasılığı da çok yüksek şimdiki aklım olsa asla yaptırıp kafa karıştırmazdım 3lü taramanızda bi sorun olsa da sizi detaylı usg ye yönlendirecekler zaten asıl önemli olan detaylı da bir şey çıkıp çıkmaması o yüzden direk detaylı yaptırın