Aysenurmusabeymen ben 37+0 im , hiç doğum belirtim yok diyebilirim, Nst de sancilarim iyi çıkıyor. Geçen hafta bir 60 i gördüm. Arada aşağıda delinir gibi ağrı oluyor . Birde bu iki gündür karnım daha bir şişti sanki ama hala yukarda gibi geliyor bana tepsi gibi kullanılabilir nerdeyse :)
Birde doktor suyun azalmış biraz dedi, inşallah bu dogumun yaklastiginin habercisidir. Haftaya çatı muayenesi var iple çekiyorum , ne diyecek diye .