2lokummannesiii Kızlar son zamanlarda yorgunum oğlum hastaydı ve gece uykularım da yarım yamalak artık 36 haftalığım. Böyle aniden bugün 2 kez sol kulağımın uğuldamasıyla ani baş dönmem oldu Allahtan oturuyordum ama çok korktum. Tansiyonumu da ölçtüm normaldi.
Karanfill 2lokummannesiii bende 39 haftalıgim.bende de oluyor son zamanlar. Yatarken bile dönüyor her yer
Nr_avc3 2lokummannesiii 3 ay önce doğum yaptım aynı şeyler bende de var ve kime sorsam aynı bu durumda canım
minik_kurabiyeee 2lokummannesiii bende ilk hamileliğimin öğrendiğim zamanlarda çok oluyordu aşırı baş dönmem kulak uğuldaması hatta otobüste bile bayılmıştım 😂😂😂😂ama bu aralarda da olmaya başladı ama benim tansiyonum çok düşüyor ona bağlıyorum oturduğum yerde oda dönüyor hatta eşime diyorum kalk deprem oluyor diye 😂😂😂o derece düşün ve bu ara tansiyonumda çok oynak dün nstde ebe 3 sefer ölçtü birinde 11 e 7 diğerinde 6 ya 3 diğerinde 7 ye 4 çıktı evde ölçümlerim çok daha saçma çıkıyor 11 e 3 falan ebeye sordum o kadar fark olması mümkün değil dedi eğer küçük tansiyonun 3 se büyük tansiyonun en fazla 6 veya 7 dir dedi
Melike_4949 2lokummannesiii benimde oluyordu baş dönmem o ugultama da oluyor doğum yaptım yine var arada oluyor
2lokummannesiii Karanfill tansiyonun seninde normal mi ? Allahım bu eksikti kız ayakta olsam düşerim o derece.
2lokummannesiii Nr_avc3 doğuma yakınken mi sende böyle oluyordun. Ani düşüş ya da yükseliş oluyor sanırım tansiyonda.
Karanfill 2lokummannesiii tansiyonum normal hep. Ama neden böyle oluyor bilmiyorum. ynen bende bayılacak gibi oluyorum
2lokummannesiii Babydurubaby benim 2 hafta var planlı sezaryen 2.olduğu için. Yemin ederim ödüm koptu bugün ilk kez olunca. Seninde ani ve saniye mi sürüyordu.
2lokummannesiii minik_kurabiyeee ben görmüştüm diğer postta seni zaten canım senin normal düşüş var tansiyonunda düşük tansiyon taşıyorsun. Benim normal sınırda ama gel gör kulakta böyle bulp diye ses gelip aniden başım döndü 2 kez ve o an asla ayağa kalkamaz insan koltuğa tutundum oturduğum yerde. Ayakta olsam düşerim.
2lokummannesiii Babydurubaby o zaman saniyelik ya yükseliyor ya düşüyor tansiyon. Doktorum yorgunluk ve strestende olur demiş.
minik_kurabiyeee 2lokummannesiii evet işte bu ara bende de öyle oluyor aşırı kötü oluyorum kulağımdanda ses geliyor yani o an deprem oluyor sanıyorum ama benim baş dönmem ve kulağımdan ses gelmesi yüzünden öyle sanıyorum 😂 ay valla çok zor yaa
minik_kurabiyeee 2lokummannesiii kız bizim hamilelikte yaşadığımız stresi kim yaşıyor 😂 gayet normal o zaman ikimiz senle her şeyin en kötüsünü düşünüp kafamızda senaryo kuruyoruz daha ne olsun😂😂😂
2lokummannesiii minik_kurabiyeee o zaman tansiyon düşmesi yaşıyor olabilirim bende senin öyle ya 😂 anam dünya döndü sanki bugün hani normal hafif baş dönmesi değil bu
2lokummannesiii minik_kurabiyeee son zamanda çok stres yüklü vücudum eşimle isim konusunda anlaşamıyoruz. Hamza hastaydı. Uykusuzluk cabası. Yorgunluk ve streste etkiliyormuş dinlen diyor doktorum.
minik_kurabiyeee 2lokummannesiii aynen olabilir 😅 ay çok kötü oluyor ya o valla sürekli yaşıyorum gerçekten mahvediyor bütün dünyan alt üst oluyor
minik_kurabiyeee 2lokummannesiii yaa neden anlaşamıyorsunuz ki canım çok geçmiş olsun nasıl peki şimdi paşa uykusuzlukta tansiyonu etkiliyor . Evet vücuda en çok zarar veren şey stres ve yorgunluk