Krtcm gayet iyi bol bol su içip sağım yapmaya devam edin ama unutmayın ki anne sütü, dışarıda 3 saat, buzdolabında 3 gün , buzlukta 3 ay kalıyor ben emziriyorum ilk başlarda ki gibi sağım yapmıyorum o dönem bebeğim emer çabuk uyurdu bebeğiniz göğsünüze gelince daha da artacak endişe etmeyin sağlıkla büyütün bebeğinizi 🌸