Geçmiş olsun bende 34 haftalığım malesef git gide arttı 1 ay geride şuan karın çevresi çok korkuyorum ilk gebeliğim sizin yine iyi kilosu alyorsa sorun yok ben 33 de 1700 dü bebeğin kilosu 34 de dün yine aynıydı kilosu 1700 kadar dedi anlamıyorum yani neden böyle oldu nasıl gidicek böyle çok korkuyorum burdan da post açtım kaç kere ama bu durumda olan pek yok heralde sanırım veya postum üstte kalmadığından pek kimse görmüyor sizin kilo alımı falan devam ediyorsa bir sorun olmaz bide yine iyi yani takılmayın benim 2 hafta kadardı zaman geçtikçe 1 ay oldu gerilik 3 günde bir gidiyorum artık muayeneye peki size ne dedi doktor bu konu hakkında benim aksilik olmazsa 37 de alacak bebeği devamlı nst girmeye başladım perinatoloji doktoru bakıyor artık 🥹🥺🥺🥺