Melisahmet Tüp bebekle hamile kaldım. Bugün keseyi görünce doktorum oksaparı bıraktırdı. Genelde gördüklerim çok uzun kullanıyor. Erken değil mi sizce
nnurergun_1103 Melisahmet ilk denemede oksapar yazmıyorlar normalde kaçıncı denemeniz bir de kan pıhtılaşması varmı sizde
Bekledigimmucizemm Melisahmet kan pıhtılaşması veya daha önce düşük yada kalp durması bebeklerde var mı eğer bunlar varsa doğuma kadar kullanman gerekiyor ama yoksa tedbir amaçlı başlatmıştır o yüzden bıraktırıyor demekki
Zerdali Melisahmet tek bebek olduğu ve tehlike görmediği içindir ikiz olsaydı devam ettirirdi muhtemelen
Aydan_Burcu Merhabalar normalde10-12 haftaya kadar kullanılıyor tüp bebek tedavilerinde progesteron da kullanıldığı için. ama sizin doktorunuzun da bırakma gerekçesi vardır bir bildiği vardır. Bence başka bir hekime dana gitmekte fayda var.
Melisahmet nnurergun_1103 ilk denemem kan pıhtılaşması ile ilgili bir test yapılmadı bir sorun yok sanırım
nnurergun_1103 Melisahmet benim ilk gebeliğim tüp bebek oldu 18 haftalıkken kalbi durdu oksapar kullanmadım ikinci gebeliğim kendiliğinden oldu oksapar ve ecoprin kullanıyorum pihtilasmaya yatkınlık varmış bende
Melisahmet Asel12344588 malesef bebeğin kalbi durdu 7. Haftada kürtaj oldum. Ama o zamana kadar kullandım hep