Kızlar bugün 39 haftalık olduk. Normal doğum bekliyoruz. Bugün kontrolümüz vardı. Sancı açılma yok. Bebeğin suyu da iyi dedi doktor. Bir tur kordon dolanması var ama bizim için problem teşkil etmiyor çoğu gebede olabiliyor dedi. Ben endişelendim ama böyle olan var mı aramızda sizin doktorlarınız ne söyledi acaba ? 39+5 te tekrar gelin suyuna bakalım bu haftalarda önemli dedi