Mimmm Bugun adetin 4.gecikmesiydi testle çift çizgiyi görmüştüm doktora gittim sata göre 4 hafta 4 günlük doktor keseyi göremedi erken ondan olabilir dedi ama betam iyi mi bilmiyorum keseyi görememektende korkuyorum nerdeyse 5.haftaya giricem
Eddakayaa Mimmm bende dün betam 3478ken keseyi gördüm 5+5 haftalıktı daha erken oluğu için yada geç döllenme olduğu için kese gozukmemis olabilir
Serendipity16 Mimmm olabilir göbekten baktırdıysanız normal görmemesi 1500 üstü olunca göbekten gözüküyor