Naime662 Delidolu kaç haftalıksın bilmiyorum ama 33 den sonra daha da zor oluyo canm ben resmen boğularak uyanıyordum 36 oldu şükür biraz iyiyim ama telefonda. Konuşurken nasıl nefes alıyorsun diyorlar bana 😄😄😃
Zeynomsu Delidolu aynı ben kız oturmaktan acizim. İki merdiven çıksam soluğu bi yerimden alıyorum napacam bilmiyorum valla
Delidolu Naime662 32+4 haftaLigim Bende tElefondayken Ne yapiyorsun Diyolar halbuki Uzanmisim bende 😊
Naime662 Delidolu 35 de bitiyo ama bu sefer de ağırlaşıyorsun bel ağrısı sırt ağrısı kıramplar başlıyo birde tabi bebek aşağı bastırıyo yani sağlıklı gelsin bebişlerimiz inşallah zor yani güzel ama zor