Merhaba kızlar şimdiye kadar doktorum bebeğimi kız olarak görüyordu bugün gittiğimde bebeğiniz erkekmiş zaten dedi ben şok geçirince emin misiniz bana %90 kız dediniz diye söyledim ondan sonra ben öyle dediysem kızdır dedi tekrar baktı ve kordonmuş yanlış görmüşüm dedi aklımı karıştırdı ilk gittiğim perinatoloğ da erkeğe benzetmişti ama bu doktorum hep kız dedi bana