Zamila Merhaba. Serklajlı gebeler kaç haftada serklaj dikişleri söküldü? Doktor bana 38. haftada deyib, şimdi 37.2 ara-sıra ağrı ve kasılmalar olur.
nb- Zamila ben bugün kontroldeydim. Şu an 33üm. Herhangi ani bi durum olmaz da erken doğum gerekemzse 37 de sezaryene alıp dikişini de aynı anda alırım dedi
Nurmert Zamila bizde normal doğum olarak kararlaştırmıştık doktorumla , doğumun olacağı gün epidural ile dikişlerimi alıp doğumu başlattı 38.haftadaydım
seymakrky Zamila ben de dün gittim kontrole 34+4üm 38 de alıcam dedi bende 36-37 de alsın istiyordum ama rahim ağzım çok kısa hemen de doğum olabilir dedi bu sebeple anne karnında daha uzun dursun istiyorum dedi bakalım hayırlısı artık inşallah bebeğim de bekler o zamana kadar 😅
Mervs Cumartesi yada pazartesi muayeneye gideceğim 1 ay olacak şuan 30+4 olduk bende konuşacagım bu gittigimde merak ediyorum 🥲 normal dogum istiyorum umarım 36 da falan alır dikişi