idos Yani karpuz aşerilir erik aşerilir okey de bira aşermek nedir ya 😅 olsa soğuk soğuk içsem 😅 yasak diye çekici geliyo heralde😅
emirtimr1 idos etme eyleme sokma aklıma😂 çok uzun zaman oldu içmeyeli aşere aşere bunu aşerdiröe😂😂😂😂😂
babyy__ idos ay sorma hamileyken benimde canım çok istemisti birayıda sevmem ama buram buram bira kokuyordu😂
ElifKarata idos ay ben neden se sevemedim gitti 🤣🤣 bira rakı viski hiç sevmiyorum tekila votka tek sevdiğim 🥰🤣 onu da ağzıma sürmedim daha doğumdan sonra da emzirme dönemi olunca içilmiyor sanrm uzun bir süre yokluktayz
tugcesakzci idos onlar herşeyi linçleyebilirler 😂😂 malt içecekler var e bebekte onlardan iç küçük bir ihtimal ama azıcık can çekmen gider 😂😂 ya da maltana iç
ElifKarata idos aslnda onun verdiği duyguyla sevişmesi daha güzel oluyor 🤣🤣🤣 onuda özlemiş olabilirm ahahahaha
Srfclkkl Rakı balık yaptılar kaç kere gözümün önünde kokusuyla yetindim sadece doğurup emzirme faslım bitince ilk işim o olacak galiba 😂
Mucizeolsuun Ay kıyamammm😂😂alkol kullanmıyorum en son bal ayında kokteyl içmiştim sadece o kadar🫣ama aşırı derece de bende keyifle sigara içmeyi özlediiimmmm😂
aslhnkrts9 idos yasak olduğu içindir ben tadını bilmem hiç içmedim sarı kutu kokusuna hastayım yani 😂 aşerdigim şey bira kokusu düşün 😂
esshn Meyveli biralar vardı benim bir ara sardığım. Hamile olduğumu daha öğrenmeden canımın deli gibi istediği bi şeydi Allahtan market kapalıydı alamamıştım sonra da unuttum derken hamile olduğumu öğrendim😂😂 hala canım ara ara istiyor meyveli birayı 🫠