Anneler başlıktan da anladiginiz gibi 29+2 yiz bebeğim bugün çok güçsüz hareket ediyor teknelerini elimi koyunca çok zor hissediyorum ve sağ kasigimin üstünde bir sızı var böyle olan oldu mu güçsüz cansız tekmeler yasiyomusunuz gün boyu küçük küçük hissettim ama dediğim gibi çok yumsakti hissetmedigim uzun saatlerde olmadı değil sadece yaşayan varsa bilmek istedim