Erzurumlianne Merhaba detaylı yaptıranlar vajinal olarak da bakılıyor mu ? Tehlikeli olmaz mı ? istanbul Avrupa yakasında nerde ve ne kadara yaptirdiniz? Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.😊
Bennureyla Erzurumlianne hayır ultrason misali oluyor. Vajinadan değil. 1600 vermiştim 3 ay önce bakırköyde ultramed’de yaptırdım. Gayet memnunum.
Ecemsi Erzurumlianne yarına randevu aldım 23+1 olduk atasehirde tıp merkezinde 1500 TL ye yaptiricam vajinal olarak hiç duymadım karından ultrasonla yapılıyor diye biliyorum
Selinmoon Erzurumlianne ben de randevu aldım 1 martta taa . 22 haftalarda oluyormuş kadın ona göre verdi
Erzurumlianne Selinmoon muayene gidince söyleyecek büyük ihtimal çünkü haftam dolmus oluyor. Daha randevu almadim ama sormak istedim vajinal da bakılıyor diye okudum bir yerde