Bende çok ağır atlattım maalesef hala da geniz akıntısı devam ediyor test yapılmadı ilaç başlanmadı bence o yüzden bu kadar sürdü 1ay falandır düşünün 3 kere serum parol aldım biraz rahatlattı evde 4 gün dinlendim çalışan gebeyim bol bol meyve ıhlamur ile toparladım birde buhar makinesi aldım çok iyi geldi 🙏