Mervesrsy Dadymom1 ay maşallah bitirmişsiniz ben daha yeni başladım sayılır sadece hastane çantasını hazırladım sayılır eşyalar yıkanıp ütülenecek yerleşecek ve camlarım silinecek yavaş yavaş yapmaya çalışıyorum :)
rukiyee23 Benimde tahmini 31 mart gözüküyor ama hanımefendinin keyfi ne zaman gelir bilemiyoruz daha normal mi sezaryen mı doktorla konuşmasık ama ben normal doğum istiyorum kısmetse 🌸🌸
Blackkcat Gayeatk benimde öyle bişeyler olur,şu an kaç haftalıksınız,30+3 olduk biz sezaryen olacağı için martın ilk haftaları olur heralde
Mervesrsy Kızalar genelde aynı haftalardayız bebeğiniz başı döndü mü normal doğum isteyenler için soruyorum bizimki 29 da dönmüştü şimdi sıkıldı tekrar yukarı çıktı merak ettim bu durumu yaşayan var mı acaba :)
Gayeatk Mervesrsy On-Fr-Tu bence korkulacak bir şey yok doğum çantamı hatta valizimi ben 28.haftadan başladım hazırlamaya eksiklerimi aldım yıkadım ekledim her seferinde öyle öyle unuttuklarımıda ekledim şuan her şey hazır temizlikte yardımcı olacak kimseniz yok mu
On-Fr-Tu Gayeatk annem var gelmez. Kaynana kendi dünyasında. Ev desen kocaman camlar desen hepsi uzun ve büyük elimde 4 yaş sürekli sıkılan ilgi ve gezme isteyen çocuk artı halsizlik var
Gayeatk Birikrabirsusam Dadymom1 oh mis sonrasında insan bi rahatlıyor bende söylediklerinizi yaptım bebek ve misafirin ne zaman geleceği belli olmaz derler 😄
Dadymom1 Gayeatk Odası da dün tamamlandı, her şeyi yerleştirdim çok şükür 😅 bir çanta hazırlamak kaldı, onlar da hazır ancak valize girmedi daha 😅 Sağlıkla kavuşalım inşallah 🌸