BurcuA-D Kaç gündür gribim iştahım gitti sürekli yatıyorum. Ve ben bebeğimin hareketini hala daha hissetmeye başlamadım. Sizce korkulacak bir durum mu
Ayse_gul46 BurcuA-D hayır tabi ki değil 20 haftadan sonra da hissedenler var rahat olun 💙 birde iştahın olmasada badem muz ceviz yemeye çalış bebek için faydalı
BurcuA-D Ayse_gul46 Çok teşekkürler , kuruyemis olarak Antep fıstığı ceviz ve kan üzümü tüketiyorum genelde bebek için faydalı olsun diye , sizin dediklenizi de dikkate alacağım