Aysecikkk_ Kızlar ilk gebeliğim dolayısıyla tecrübesizim yarın 35 haftalık oluyorum karnım sertleşiyor bazen bebek hareketleri sert oluyor acıyor ama sancı yok sanırım belki de sancım var ama bilmiyorum nasıl birşey bu sancı tarif edebilir misiniz
Eddaa57 Aysecikkk_ yani benimde sancım yok öyle sanıyordum bebek sürekli ortada toplanıp karın kasıldıgi zaman nst de sancı olarak çıkıyor hatta bana dün yatış verdiler 34+4 oldum bugün ve sanırım suyum geliyo bende yine acile gidicem takip edin çok çok sık oluyosa bi görünün derim yalancı sanci da olabilir ama en azından içiniz rahat eder
Aysecikkk_ Eddaa57 bazen sol tarafta toplanıyor ama geri düzeliyor bebek hareketi sanıyordum ben onu cuma günü kontrolüm var 2 hafta önce girdim nst sancı çıkmadı bu hafta yine gircem sanki yine çıkmayacak gibi hadi hayırlısı
Eddaa57 Aysecikkk_ hadi hayırlısı bakalım banada dün özelde erken doğum riski demişlerdi ama şimdi devlete geldim acile alakası yokmus 🫣