Srrs Cagsu en ufak bir riskte arastirmaya yönlendiriyor ben gecen hafta tansiyonum cikti zannettim gittim doktorum gercekten tansiyonum olsaydi takiplerim icin arastirmaya git diyecekti bana.Ama arastırma da cok fazla pis insan orada mikrop kapar Allah düşürmesin yine de hele de sezaryen olunca ogrenciler ders görmek icin toplaniyormus basına diyorlar inan ki cok korkuyorum oraya düsmekten.Orada perinatolog Gökhan bey mi ? Kaydım olsun diye arada oraya da gitmek istiyorum ama Engin beyi egoist dediler Alperle benim kötü anım var gitmem geriye Betül hanim kaliyor o nasildır bilemiyorum gitmek istiyorum bir kac defa