muzlukekkkk1235_ Kızlar Nst çekildi sizce sancı varmı yarım saat sonra doktorumun yanına giricem çok merak ettim
muzlukekkkk1235_ umrumdadegil doktorum numarasını verdi takip edelim dedi 10 dakika altına düşerse haberleşelim dedi sezeryan için geçen gittiğimde 15-20 Şubat arasında demişti ama ağrılarım var diye 10 -15 Şubat arası dedi